Cele mai bune metode de evaluare pentru articolele advertoriale primite de la firmele cu servicii de scriere articole
O colaborare cu o firma cu servicii de scriere articole presupune oferirea unui brief la inceput, dupa care echipa de content writeri, copywriteri si editori se va ocupa de redactarea textelor pentru promovare si de optimizarea lor pentru SEO. Se vor stabili si deadline-uri pentru predarea articolelor, cele mai importante coordonate ale acestora, precum si stilul sau tonul, tipul de articol redactat si publicul tinta caruia i se va adresa.
Din momentul in care textele sunt gata ele vor fi verificate inainte de livrare si se vor preda clientilor. Procesul este unul usor de monitorizat, se poate interveni oricand cu modificari si cerinte la nivelul articolelor in asa fel incat serviciile de scriere advertoriale sa aiba de fiecare data rezultatele dorite si asteptate.
Dupa ce ai primit articolele sau le-ai vazut inainte de publicare ar fi de preferat sa le evaluezi cu atentie pentru a sti daca sunt textele pe care le asteptai de la firmele care se ocupa de scriere articole platite si daca ar mai trebui schimbate sau adaptate pentru a fi si mai eficiente in momentul utilizarii lor pentru promovare. Cum poate avea loc aceasta evaluare? Se vor utiliza cateva criterii simple pentru a putea sa iti dai seama daca articolele primite corespund cerintelor initiale sau nu.
Respectarea normelor gramaticale si celor ortografice-e poate cel mai important criteriu cand ai comandat articole advertoriale pentru promovare. Orice greseli sesizezi in articole nu vor face decat sa iti ingreuneze procesul de promovare si sa iti afecteze si imaginea brandului tau. E foarte important ca textele primite sa fie corecte 100% si sa nu aiba niciun fel de greseala, de niciun fel. Asa demonstrezi profesionalism si atentie pentru mesajul transmis si pentru textele publicate.
Creativitatea-da, e importanta in momentul cand apelezi la servicii de copywriting profesioniste. Promovarea afacerii tale va depinde de creativitatea si de ideile noi si interesante incluse in redactarea articolelor sau in abordari. Cu cat mai creative textele si ideile din ele, cu atat mai bine pentru tine, pentru afacerea ta si pentru promovare.
Raportul calitate-pret-in evaluarea articolelor vei tine cont si de preturi advertoriale si de calitatea lor. Daca ai platit destul de mult pe serviciile de scriere articole, dar ai primit texte „slabe”, care nu corespund nici asteptarilor tale, dar nici imaginii brandului tau, prezentei tale din on-line, atunci stii ca acest raport calitate-pret nu exista. In schimb, daca ai texte redactate de profesionisti cu experienta la cele mai bune preturi de pe piata stii clar ca ai facut o alegere foarte buna.
Adaptarea la valorile si „vocea” brandului din on-line-procesul de evaluare pentru articole advertoriale va viza si analiza adaptarii la valorile, misiunea sau vocea brandului afacerii promovate. Echipa de specialisti care se va ocupa de textele diverse si de scriere articole platite trebuie sa inteleaga toate aceste elemente, sa se documenteze in prealabil si sa discute cu managerii afacerii in asa fel incat toate articolele oferite la final sa reflecte 100% ceea ce inseamna brandul in on-line si sa ii mentina pozitionarea castigata cu greu.
Structura, coerenta, usurinta parcurgerii-iata trei criterii extrem de importante daca vrei sa evaluezi rapid si corect textele de la firmele cu servicii excelente de scriere advertoriale. Textele trebuie sa fie bine structurate, adaptate pentru on-line, usor de parcurs, sa aiba un paragraf, o idee, dar si coerenta, idei clare, usor de urmarit. Coerenta este mai importanta decat orice alte detalii legate de texte, asta si pentru ca poate reflecta o atentie sporita la redactare si o documentare prelabila solida.