Idei de afaceri excelente pentru medici si personalul medical

Medici sau personal medical, cu totii pot castiga in plus daca isi aleg joburi part-time.

Medicii si personalul medical castiga mult mai bine decat multe categorii de salariati. Dar si raspunderea e mai mare, stresul e mai mare, munca e mult mai grea si oboseala si epuizarea fizica vor fi costurile suportate de fiecare data. Cand veniturile nu sunt insa suficient de bune medicii si personalul medical vor putea recurge la antreprenoriat si la idei de afaceri potrivite pentru cei care vor sa isi mai rotunjeasca veniturile.

Medic sau angajat ca personal medical, indiferent din ce categorie faci parte vei avea un job care iti va ocupa aproape tot timpul si te va epuiza fizic si psihic in vremuri precum cele de pandemie. Dar asta nu inseamna ca nu poti avea si venituri suplimentare, mai ales daca esti pasionat de ceva anume ce are legatura cu medicina si cu domeniul tau de activitate. In afara de cabinetele private care aduc venituri suplimentare pentru toti medicii si pentru asistenti/e mai poti incerca si alte idei de afaceri pentru medici, studenti la medicina si personal medical din spitale si clinici. Care ar fi cele mai potrivite pentru tine?

Vanzari de materiale educationale medicale. Nu conteaza ca esti student, medic sau faci parte din personalul medical dintr-un spital. Poti sa iti dezvolti o afacere personala si sa vinzi materiale educationale medicale fara sa sacrifici din timpul alocat medicinei si practicarii, invatarii ei. Pana sa le vinzi le vei realiza si le vei structura in asa fel incat sa fie cat mai usor de inteles si de parcurs. Materialele educationale pot fi sub forma de carti, de cursuri, de materiale video, audio sau carti in format electronic, poti sa ai si seminarii platite daca vrei si ai timp.

In orice forma ar veni materialele educationale cu tematica medicala vei avea cu siguranta succes si vei fi cautat daca ai informatii excelente si stii foarte bine ce sa transmiti si cum sa transmiti ca sa ajuti cu adevarat oamenii care iti vor parcurge materialele. Dupa ce ai deja clienti interesati poti sa te promovezi si mai eficient in on-line si sa ai de fiecare data cele mai bune abordari pentru a ajunge la cat mai multi oameni interesati.

Blogging. Da, sunt foarte multe bloguri deja care abordeaza tematica medicala si care au trafic foarte bun. Dar nu trebuie sa te descurajezi. Daca ai experienta si vrei sa impartasesti din informatiile pe care le-ai inteles si le poti explica, daca iti place sa scrii si sa vii cu informatii interesante si foarte bine documentate, atunci blogul e instrumentul perfect ca sa ajungi la oamenii interesati de informatii medicale de calitate.

Te poti axa pe o nisa ceva mai restransa pentru a nu veni cu articole banale, generale, pe sanatate mintala, nutritie si dieta, subiect extrem de important mai ales in aceasta perioada, anatomie, biochimie, antreprenoriat medical etc. Cu putina optimizare pentru motoarele de cautare si atentie la ceea ce scrii si cum scrii poti ajunge sa castigi destul de bine din blogging si sa iti rotunjesti veniturile fara efort.

E nevoie de ceva timp sa redactezi materiale si poate sa le documentezi ceva mai bine, sa gasesti niste parteneri, alte bloguri care sa trimita utilizatorii si spre tine la inceput ca sa te descopere lumea, dar la final vei avea un trafic excelent si venituri pe masura. Cu cat te implici mai mult, cu atat vei castiga mai mult.

Vanzari de echipamente medicale si tot ce e necesar intr-un spital, intr-o clinica. Sunt foarte multe consumabile si echipamente de care are nevoie orice spital mereu, ele se epuizeaza sau se uzeaza mai rapid decat te astepti. Iti gasesti mai intai nisa si echipamentele, consumabilele de care au nevoie spitalele si clinicile, incepi sa vezi care ar fi clientii tai si iti faci rost de capital. Dupa ce ai deja echipamentele si consumabilele trebuie sa iti construiesti si definesti o baza de clienti si sa promovezi pe orice fel de canale disponibile tot ce vinzi.

Va dura ceva pana sa ai si veniturile la care te astepti, dar daca ai rabdare si iti gasesti oamenii care sa te ajute cu livrarile rapide si cu tot ce tine de logistica si de administrarea unei astfel de afaceri vei reusi. Si tu poti promova tot ce vinzi pentru ca stii deja cum ajuta acele echipamente si consumabile si ai de fiecare data cele mai bune strategii pentru a vinde mai rapid orice fel de produs.

Canal de YouTube. E foarte simplu sa iti creezi un canal de YouTube, monetizarea canalului e foarte buna daca postezi constant filmari interesante si pe subiecte de interes, bine documentate si editate. Lumea cauta astazi informatii medicale in on-line, asa ca vei avea utilizatori care te urmaresc, iar daca ai si putina promovare si stii cum sa iti faci canalul cunoscut pe orice fel de canale de comunicare disponibile vei ajunge cu siguranta la sute de mii de urmaritori foarte usor. In timp canalul va creste si vei putea sa ajungi la si mai multi oameni.

Atat timp cat te tii de el si vii cu materiale de calitate, in care discuti subiecte de interes la momentul respectiv si vii cu toate informatiile la zi nu ai cum sa nu ajungi la iti vezi visul cu ochii si sa obtii cele mai bune si mai interesante comentarii. Si cand ai lume care discuta despre tine cu siguranta canalul tau de YouTube va fi recomandat la si mai multi oameni si asa ajungi sa ajuti sute de mii si milioane de oameni fara prea mare efort.

Influencer sau ambasador al unui brand. Producatorii de medicamente si de echipamente medicale, consumabile sunt mereu in cautarea unor vectori de promovare. Medicii cu experienta si personalul medical vor fi mereu cei mai buni aliati in cazul promovarii. Nu ai mai nimic de facut, indiferent ca esti influencer sau esti ambasador al unui brand. Vorbesti despre produse si servicii, iti creezi o comunitate cat mai mare in jurul tau si ai un discurs cat mai bine articulat.

Cu cat ai mai multi urmaritori deja pe canale unde promovarea poate fi facuta usor si esti o persoana cu vizibilitate publica buna, cu atat vei avea si o „munca” mai usoara. Fara ambasadori de brand si influenceri promovarea ar fi mult mai dificila, asa ca producatorii de medicamente si echipamente medicale, consumabile vor investi bugete uriase pentru a ajunge cat mai aproape de publicul tinta si a vinde produsele cat mai repede si mai bine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.