28 ianuarie, 2023

Cele mai importante trenduri din domeniul francizelor de urmarit in 2023

Viitorul francizelor este unul interesant si trendurile din 2023 sustin aceasta afirmatie.

Francizele au mers bine si in pandemie si multe au reusit sa supravietuiasca fara sa faca rabat de la calitate. Franciza in sine nu e un business. Franciza e un tip de model de business mai degraba. Asa ca tot ce tine de franciza va merge destul de bine indiferent de crize si de pandemiile care vor mai urma. In 2023 deja se prefigureaza o evolutie foarte buna pentru tot ce tine de francize, mai ales ca avem un an in care provocarile sunt tot mai multe pentru afacerile mici si franciza si modelul de business din spatele francizei vor asigura o stabilitate mai mare in aceste vremuri tulburi.

Cand vine vorba despre francize si de trendurile din acest domeniu interesant sunt multe lucruri de discutat. In 2023 francizele vor rezista daca depun ceva eforturi si stiu cum sa se muleze pe ce isi doresc si ce cauta clientii. Vor fi domenii in care lucrurile se vor mentine pe linia de plutire, vor fi altele in care francizele vor vedea o evolutie importanta si veniturile vor fi si mai bune. Daca te gandesti la franciza si francizare pentru anul viitor vei descoperi mai jos domenii sau tipuri de francize care nu au cum sa nu mearga bine si la anul si peste trei sau cinci ani.

Sanatate. Toate francizele care ofera servicii de sanatate si wellness vor fi la mare cautare in 2023. Orice franciza care se va concentra pe exercitii si pe experiente spa inedite si complete se va descurca de minune in 2023 si dincolo de acest an. Si francizele care abordeaza bio-hacking-ul si intra pe piete high-tech vor fi foarte importante si vor aduce venituri substantiale in anii ce vor urma. Terapia sportiva si francizele care o abordeaza vor ramane la fel de populare si vor fi un tip de afaceri care promit sa iti asigure mai multi clienti in 2023.

Learning, cursuri, invatare. Din pandemie stim cat de importanta e educatia la distanta si cate avantaje poate aduce. Educatia facuta acasa si invatarea parintilor sa isi faca treaba cat mai bine ar putea fi cheia pentru succesul unor francize in 2023. Toate afacerile tip franciza care se vor baza pe aceste idei de educatie la distanta si learning vor fi populare si vor ramane populare chiar daca vom scapa la un moment dat si de pandemie. Francizele care se axeaza pe tutorat vor fi si mai cautate mai ales daca vor mai fi valuri de infectii cu SARS-CoV-2 la fel de puternice ca in trecut si in urmatorul an. Per total veniturile vor creste daca vrei sa ai astfel de francize si sa te ocupi de ele.

Restaurante. Desi restaurantele clasice au ceva probleme din cauza pandemiei si din cauza crizei economice, cele pe roti sau mobile vor fi la mare cautare si vor aduce venituri excelente in 2023. Francizele tip restaurant sau cele care se ocupa de livrari cat mai rapide de mancare vor fi la mare cautare si isi vor pastra popularitatea mai ales in orasele mai mari sau in cele mai micute, unde sunt multi clienti care cauta asa ceva. In functie de evolutia pietei si de ce se intampla in plan economic astfel de francize vor putea avea o functionare excelenta si profituri si in anul 2023.

Tehnologie. Sunt putine francize care se concentreaza pe produse tehnologice, dar daca te bazezi pe tehnologii existente ca sa cresti vanzarile vei avea succes cu franciza ta. Francizele care se vor concentra pe aplicatii si servicii de video streaming pentru conferinte, seminarii vor avea doar de castigat in 2023. Oricum, orice franciza care se gandeste serios la tehnologie si dezvolta produse, servicii legate de tehnologie la avea venituri foarte bune si in 2023, on-line-ul va fi la fel de cautat si o optiune excelenta pentru cei care nu vor sa riste o infectare sau prefera comoditatea in locul deplasarilor la diverse conferinte, seminarii, intalniri.

Linii de aprovizionare viabile. Francizele care se gandesc si la mediul inconjurator si incearca sa isi faca treaba, dar sa protejeze si mediul vor fi in continuare la mare cautare si in 2023. Linile de aprovizionare trebuie sa fie mai eficiente, energia verde si produsele pot sa fie baza pentru francizele viitorului, deci toate afacerile tip franciza bazate pe astfel de abordari vor ramane populare. Responsabilitatea sociala atrage clienti, daca mai ai si lanturi de aprovizionare sustenabile cu atat mai bine. Chiar si francizele care nu aveau prea multe de-a face cu energia verde pot sa castige imens in viitor daca vor opera mici schimbari in productie sau in procesul de livrare pentru servicii si produse.

Diversitatea e la moda si in 2023. Francizele multiculturale vor fi mult mai eficiente si mai profitabile in 2023 si dincolo de acest an. Trendul e unul evident de vreme ce vedem o evolutie a constiintei culturale, oamenii recunosc in sfarsit pietele multiculturale care sunt inca neexploatate la potentialul lor maxim. De exemplu, francizele care pot sa exploreze tot potentialul bucatariilor etnice, internationale vor avea cu siguranta de castigat daca ajuta si mediul si isi mentin strategiile in privinta protejarii clientilor si angajatilor de toate efectele pandemiei de COVID-19.

Renovari si livrari ca servicii esentiale. In practica, sa oferi niste servicii esentiale implica produsul final, care e musai sa fie critic pentru situatia in care se gaseste cumparatorul. Mancarea e esentiala din aceasta perspectiva. Dar e nevoie si de livrare ca sa ajungi la produs. Francizele care respecta metodele de livrare din pandemie si le imbunatatesc nu au cum sa nu fie cautate si vor putea face fata competitiei fara probleme.

Conform statisticilor de data recente cele doua categorii de francize care vor reusi sa se mentina in top vor fi cele din categoriile ingrijire personala si travel. Rata de dezvoltare si de crestere este de 111% pentru cele din categoria ingrijire personala si de peste 300% la cele din categoria travel. Cele mai profitabile francize raman cele legate de mancare, industria mancarii este pe un trend ascendent din pandemie si se tot mentine sus, sus de tot.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.