Viitorul francizarii si al francizelor. Trenduri care vor defini viitorul francizelor

Viitorul francizarii depinde de evolutia economica si de schimbarile din societate.

Cand vine vorba despre francizare si viitorul francizelor lucrurile sunt destul de simple. Daca ai o franciza sau ai intrat intr-o franciza care mergea bine si inainte vei avea succesul dorit. Daca ai francize noi pe care vrei sa le dezvolti s-ar putea a ai mai multe probleme decat ti-ai inchipuit din cauza provocarilor pe care le gasesti la tot pasul in aceste vremuri tulburi. Totusi nu trebuie sa iti faci griji in privinta francizarii si a francizelor. Cei mai buni indicatori ai viitorului francizelor sunt trendurile din acest domeniu.

Ca sa vezi cat de bine va merge o franciza si francizarea, sa iti dai seama de profitabilitate si de cat de usor sau de greu iti va fi sa ai o afacere cat mai usor de gestionat ai nevoie de analize detaliate. Sunt extrem de multi factori care pot influenta succesul francizarii si al francizelor. Pentru a simplifica acest tip de analize e bine sa te raportezi la trendurile din domeniu. Ele iti spun clar spre ce trebuie sa te indrepti si cum trebuie sa te incadrezi intr-un domeniu deloc simplu. Iata care sunt cele mai importante pentru perioada urmatoare si domeniile, tipurile de afaceri care vor avea succes.

Sanatate. Dupa o pandemie de COVID-19 care nu pare sa se termine prea curand, francizele care au legatura cu sanatatea si cu tot ce tine de wellness vor fi din ce in ce mai cautate. Cei care au francize care se vor concentra pe exercitii, recuperari, spa vor avea castiguri bune. Si francizele care merg pe ideea de bio-hacking vor fi la mare cautare, la fel si cele legate de sport si terapie.

Singura problema aici este sa faci fata la numarul mare de clienti si sa iti adaptezi oferta in functie de cerinte si de fiecare client in parte, sa ai personalizari de servicii cat mai inteligente si oferte care tin pasul cu schimbarile de comportament.

e-Learning si invatare, cursuri. Pandemia ne-a invatat un lucru foarte important: educatia se poate face si fara prezenta fizica in secolul 21, cand tot mai multa lume are acces la Internet. Toate francizele care se vor axa in continuare pe educatie la distanta, invatarea parintilor cum sa faca fata provocarilor pe care le-a adus pandemia de COVID-19 vor fi extrem de populare.

Oferi prin franciza ta solutii de invatare on-line, la distanta, ajutoare si materiale de toate tipurile on-line, off-line, ai tras lozul castigator. Tutoratul este la mare cautare, deci o franciza cu astfel de servicii va avea o cautare din ce in ce mai mare. Nu e niciodata prea tarziu sa inveti, sa te reprofilezi, sa te perfectionezi, iar o franciza in acest domeniu din ce in ce mai cautat si cu o dezvoltare pe repede inainte va fi una de succes pe viitor.

Restaurante. In pandemie au fost probleme pentru toti cei care lucrau in HoReCa si aveau francize in acest sector. Insa pe viitor locurile deosebite unde poti manca ceva bun, francizele care au dus mai departe ideea de cina la restaurant sau masa la restaurant si au fost creative in implementarea conceptelor vor avea de castigat cu siguranta.

Rulotele stradale cu mancare si bauturi, un submarin unde poti fi servit cu pizza si cu sandvisuri iti vor aduce castiguri mult mai bune pe viitor. Ai profit mai bun la francizele care pleaca de la concepte altfel si de la afaceri mai mici, francizele care vor livra mancare vor fi dominante mai ales in orasele mici care nu prea au restaurante, locuri unde sa mergi si sa comanzi o mancare de calitate.

Tehnologie. Sunt putine francize care se concentreaza doar pe produse tehnologice, insa daca ai o franciza care se foloseste de tehnologia existenta pentru a creste vanzarile si a avea un business de succes va fi perfect pentru un viitor ceva mai sigur.

Multe afaceri se bazeaza pe aplicatii ca sa ajunga mai rapid la clienti si sa aiba vanzari mai bune, deci o franciza care dezvolta si intretine o aplicatie sau mai multe va fi cu siguranta una de succes in viitor. Si daca ai servicii prin care asiguri tot ce trebuie pentru conferinte virtuale, apeluri video de calitate si organizarea de intalniri virtuale de aproape oriunde, in orice spatiu, iarasi vei avea un loz castigator.

Diversitate. Francizele culturale au o sansa mai mare sa reziste si sa se dezvolte, sa atraga mai multi clienti in perioada urmatoare, sa fructifice oportunitatile mai bine. Franciza care va reusi sa puna in aplicare mai bine dorintele oamenilor, ideea de bucatarie etnica va fi una dintre castigatoarele perioadei urmatoare si va avea un profit mult mai bun.

Renovari de locuinte si livrari de servicii esentiale. Toate francizele care au rezistat in pandemie si au facut livrari de mancare, au gasit metode de livrare sigure vor continua sa fie eficiente si profitabile si in viitor. Si francizele care se vor ocupa de renovari de case, de livrari de servicii de calitate prin metode sigure in vreme de pandemie vor avea succesul dorit si vor putea face fata competitiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.