Cele mai bune instrumente de marketing cu AI pentru rezultate excelente in orice campanie de marketing
In marketingul modern pentru afacerea ta nu ai cum sa faci abstractie de AI si de tot ce iti poate oferi aceasta. Inteligenta Artificiala iti poate simplifica munca in marketing, te ajuta sa automatizezi diverse sarcini repetitive, sa imbunatatesti experienta clientilor la interactiunea cu brandul in on-line, sa imbunatatesti targetarea si segmentarea publicului, permitand personalizare si analiza predictiva intr-o multime de scenarii. Instrumentele bazate pe AI de folosit in marketingul in afaceri sunt o alegere excelenta pentru antreprenori si patroni care nu vor sa mai fie stresati din cauza marketingului.
Instrumentele cu AI pentru marketing in afaceri au algoritmi avansati, antrenati si folosesc procesarea limbajului natural ca sa ofere cele mai bune raspunsuri si informatii utile. Cu ajutorul machine learning, AI-ul reuseste sa analizeze date si sa automatizeze procese, sa ofere idei legate de optimizarea strategiilor de marketing si a campaniilor desfasurate.
Care ar fi cele mai importante avantaje ale instrumentelor pentru marketing cu AI? Contribuie la o eficienta mai mare, imbunatatesc productivitatea, economisesti timp si bani cu ele, imbunatatesti personalizarea campaniilor si eforturilor de marketing, imbunatatesti relatia cu toti clientii tai, costurile sunt reduse, scalabilitatea e imbunatatita simtitor. Se aduga targetare mai buna pentru publicul tau, informatii oferite in timp real, generarea de continut si optimizarea sa. In definitiv instrumentele cu AI pentru marketing ajuta enorm luarea unor decizii mai bune in afaceri, angajatii vor lucra mai inteligent si mai eficient pe termen lung, afacerea va deveni mai valoroasa.
Ce fel de instrumente cu AI pentru marketing ai putea sa folosesti ca sa iti simplifici munca de zi cu din departament sau companie?
Instrumente pentru marketing digital cu AI. Marketingul digital se refera la promovarea companiilor cu ajutorul on-line-ului, prin comunicare digitala si mesaje transmise si promovate pe internet. Instrumentele de marketing digital bazate pe AI sunt deja folosite in toata lumea si ajuta in procesul de dezvoltare a campaniilor si de monitorizare a acestora. Cele mai folosite instrumente cu AI pentru marketing digital sunt:
– Sprout Social, care se poate ocupa de social media, de relatia cu toti clientii, de marketing digital complet automatizat, de analiza sentimentelor;
– Zapier, este mai mult pentru imbunatatirea vanzarilor, operatiunilor ce au in centrul atentiei clientii, continutul sau videoclipurile, PR si tot ce tine de social media;
– HubSpot, este un instrument util in marketing pentru a face research la nivel de companie, pentru a construi website-uri sau pentru campanii desfasurate pe e-mail, pentru analiza de date avansata si crearea de continut pentru social media.
Instrumente cu AI pentru research legat de publicul tinta. Daca lucrezi in marketing si ai si o afacere e nevoie sa intelegi de la inceput interesele, nevoile, problemele publicului. Nu ai cum sa ajungi la public cu mesajele tale si cu produse, servicii, continut daca nu iti cunosti publicul foarte bine. Inteligenta Artificiala si instrumentele cu AI pentru research legat de publicul tinta vor fi foarte utile mai ales cand ai foarte multe date de prelucrat. Doar cateva exemple de instrumente foarte bune in marketingul pentru afaceri care au si AI din aceasta categorie:
– Answer Socrates, un instrument extrem de util, vezi cu el ce fel de intrebari folosesc clientii sau utilizatorii cand cauta ceva ce are legatura cu afacerea ta pe internet;
– SparkToro, colectezi cu ajutorul acestui tool date despre potentialii clienti;
– Google Trends, un instrument cu AI care te ajuta sa descoperi continut care rezoneaza cu publicul tinta si cu ideile sale.
Instrumente cu AI pentru „maparea” calatoriei clientilor. Daca vrei sa stii ce fac clientii tai cand ajung pe website, de unde vin, atunci ai nevoie de un tool eficient cu AI pentru maparea miscarilor clientilor tai in on-line. Asa afli foarte usor canalul si campania care i-au adus pe clienti la tine si ce s-a intamplat pana la convertirea lor in clienti, din utilizatori. Cele mai bune instrumente cu AI pentru mapare sunt:
– Kissmetrics, analizeaza date despre clienti rapid ca sa afli ce omportamente au clientii tai si cum sunt interactiunile cu brandul;
– Mixpanel, intelegi mai usor clientii si analizezi comportamente si interactiuni imediat;
– Amplitude, analiza cu AI a calatoriei clientilor de la utilizator la conversii, intelegi mai usor ce va functiona foarte bine intr-o campanie de marketing si ce nu;
– Semrush Persona, construiesti cu AI profilul clientului, celui care va cumpara de la tine ca sa stii pe ce te bazezi cand creionezi campanii de marketing.
Instrumente cu AI pentru generarea de idei si research pe continut. Pentru cei care lucreaza in marketing cel mai greu este sa vina mereu cu idei fresh si care sa mai si functioneze, sa duca la o campanie de marketing cu rezultate foarte bune. Dintre cele mai noi si mai bune alternative pentru astfel de sarcini amintim:
– ChatGPT, poti sa faci cu ajutorul sau ce vrei, research, sa generezi idei fresh, sa verifici idei de campanii de marketing, totul doar cu ajutorul unor date introduse, prompts, niste cerinte, intrebari, formule special concepute pentru a obtine un raspuns cat mai relevant;
– Consensus, un motor de cautare cu AI bun pentru research pornind de la diverse publicatii, lucrari de cercetare;
– Gemini, e un tool AI care seamana cu ChatGPT de la Google, cu acces la motorul de cautare Google, simplifica mult procesul creativ si poate genera idei, face research rapid pe orice fel de subiect legat de marketing;
– Milled, instrument cu AI util cand vrei sa faci research pe continut newslettere pe e-mail;
– Clearscope, pentru analiza paginilor cu ranking bun pentru a veni cu idei despre cum poti avea continut optimizat bazat pe research pe cuvinte cheie;
– MarketMuse, e bun pentru planificare continut, optimizari, monitorizare performanta, analiza competitiei cu AI;
– Perplexity AI, un motor de cautare altfel cu AI util pentru generare de idei noi, are mereu surse citate ca sa stii de unde vin informatiile prezentate.
Instrumente pentru marketing cu AI pentru analiza tendintelor si prognoze. In marketing ai nevoie sa vezi si sa intuiesti mai usor tendinte, niste rezultate, niste piste pe care ai putea sa mergi ca sa ajungi rapid la clientii tai. Asa iei decizii strategice informate, ai dezvoltarea afacerii mai rapida, esti mereu cu un pas inaintea competitiei. Cele mai interesante instrumente cu AI pentru cei care vor sa faca analize detaliate si prognoze ar fi:
– Talkwalker, esti mereu informat in legatura cu anumite tendinte ce vor aparea;
– TrendKite, instrument cu Ai pentru prognoza, analiza unor tendinte probabile;
– Zoho Social, pentru vizualizarea datelor importante si intelegerea lor pentru a prezice usor tendinte;
– Seismic, ai algoritmi AI avansati care prezic tendinte ca sa schimbi strategiile de marketing in scopul optimizarii ROI.
Instumente cu AI de marketing pentru social media si publicitate, promovare. Folosesti mereu social media in marketing pentru afaceri, asa ca e firesc sa iti doresti automatizare si instrumente cu AI cat mai eficiente ca sa te poti descurca mai bine cand ai de pus la punct campanii de marketing complexe. La ce instrumente cu AI poti apela?
– Cortex, e pentru management, promovare, publicitate, se bazeaza pe AI ca sa analizeze date de pe diverse canale si sa invete despre atragerea clientilor si interesului acestora pentru anumite produse, servicii vandute;
– Smartly.io, creezi, gestionezi si optimizezi campaniile de publicitate pe social media, ai si o segmentare a publicului mai usoara, detalii legate de performanta, abordari creative si dinamice legate de licitatii;
– AdParlor, optimizezi, gestionezi social media si campaniile de publicitate de pe Facebook, Instagram, X, Snapchat prin targetare avansata, instrumente de optimizare creative, raportari in timp real.