Strategii si tactici de marketing eficiente pentru afacerile cu servicii funerare

Un marketing bun pentru afacerile cu servicii funerare poate sa aduca profit si mai multi clienti interesati de serviciile oferite.

Afacerile cu servicii funerare au fost si vor fi mereu unele dintre cele mai profitabile. In afara perioadei sumbre a pandemiei de COVID-19, cand numarul deceselor a fost atat de mare incat serviciile funerare erau cautate mai mereu, afacerile bazate pe acest tip de servicii au reusit sa se mentina pe linia de plutire si sa fie si profitabile. Insa faptul ca esti cautat mereu in momente de mare necaz nu inseamna ca vei putea ajunge si la profit. Ai nevoie si de strategii de marketing care sa te ajute sa fii cel mai bun din domeniul tau si din zona ta.

Marketingul pentru afacerile cu servicii funerare e la fel ca orice fel de marketing pentru businessuri obisnuite. Ai nevoie de campanii de marketing, de strategii si tactici de marketing personalizate, adaptate afacerii tale, de rabdare si de inteligenta in implementarea lor. Si mai e nevoie de ceva: de intelegerea nevoilor clientilor si de prezenta durerii si stresului mai mare ca in oricare alta situatie. Ce poti face ca sa iti imbunatatesti strategiile de marketing pentru afacerile cu servicii funerare si sa ramai relevant pe piata indiferente de timpuri?

Investeste intr-un website profesionist. Ai nevoie de un site dezvoltat de profesionisti, care e usor de navigat, care arata bine, e modern, responsive, poate fi accesat de pe orice fel de dispozitiv. Designul trebuie sa fie „curat”, axat pe functionalitate, datele de contact si serviciile oferite sa fie foarte simplu de accesat oricand, sa nu fie ascunse printre submeniuri. Prima impresie conteaza, asa ca un website pentru afacerile cu servicii funerare trebuie sa arate foarte bine si sa ofere clientilor o experienta unica si confortabila de fiecare data.

Avand in vedere ca discutam despre servicii funerare si despre momente dificile din viata unei familii, unei persoane, site-urile pentru afacerile cu servicii funerare trebuie sa fie cat mai bine construite in asa fel incat clientii sa petreaca timp cat mai putin si sa gaseasca imediat tot ce au nevoie. Include si un Chat On-line sau integreaza aplicatii moderne de chat de tipul WhatsApp pe site ca sa poti intra in contact imediat cu oricine are nevoie de toate serviciile tale de calitate.

Utilizeaza inteligent continutul de marketing. Foloseste articole de pe blogul site-ului tau, un newsletter, videoclipuri, imagini, ghiduri pentru a ajuta clientii sa opteze pentru pachetele de servicii potrivite nevoii lor si pentru a finaliza cat mai rapid comanda de servicii. Continutul de marketing trebuie sa fie structurat dupa o schema FAQ, sub forma de intrebari cu raspunsuri concise, clare, complete. Nu uita de infografie interactiva, te va ajuta mult sa iti prezinti oferta, serviciile, sa ajuti clientii tai sa faca cele mai bune alegeri si pentru ei, dar si pentru tine.

Ofera servicii funerare personalizate acasa la clienti. Serviciile funerare personalizate care mai sunt oferite si acasa la client vor fi cele mai cautate. Gandeste pachete de servicii personalizabile, flexibile, care sa includa toate serviciile de care ar avea nevoie un client chiar si acasa, servicii de transport, de „cosmetizare” pentru decedat, de asigurare a unor lucruri, pachete pentru pomana, pomenirile facute acasa etc. Fii sigur ca orice client care cauta astfel de servicii primeste calitate si promptitudine, ca ai echipe care sa se ocupe rapid de tot ce are nevoie un client.

Gandeste un video introductiv. Prezinta pe scurt serviciile, ofertele tale intr-un videoclip scurt pe care il vei distribui si pe canalul de YouTube al afacerii sau pe social media. Ai grija sa incluzi si ofertele tale si pachetele de servicii in videoclip, sa fii concis, sa ai o prezentare profesionista a serviciilor si clientul sa inteleaga de ce are nevoie de tine si ce poti face concret pentru el, ce oferi. Daca ai un astfel de video introductiv cu siguranta vei avea mai multi clienti si vei putea sa te descurci si mai bine pe partea de promovare si de marketing.

Nu uita si de componenta cautarii din strategiile de marketing. Investeste in campanii PPC si in SEO pentru trafic organic, pentru un loc cat mai bun in SERP, optimizeaza bine site-ul pentru toate dispozitivele targetate, cauta sa intelegi cum functioneaza conceptul de search marketing. Seteaza corect pagina Google My Business, pune accent pe SEO Local si pe cautarile locale pentru a avea servicii funerare care ajung mult mai rapid la clientii care au nevoie reala de ele. Optimizeaza descrierile serviciilor si cere review-uri de la clientii multumiti.

Foloseste in avantajul tau retelele de socializare. Posteaza frecvent pe retelele de socializare, ai grija sa ai conturi pe toate si sa le gestionezi cat de profesionist poti. Interactioneaza cu toti clientii, cu oamenii interesati de serviciile funerare oferite, raspunde la comentarii, cere review-uri, incurajeaza interactiunea si distribuirea postarilor tale ca sa ajungi rapid sa iti dezvolti baza de clienti. Si tot retelele de socializare te ajuta sa obtii informatii relevante despre clienti si potentiali clienti, despre obiceiurile lor de consum si nevoile lor.

Fii consistent in ceea ce priveste brandingul. Tot ce distribui si faci pentru promovarea afacerii cu servicii funerare va contribui la identitatea de brand. Cu cat esti mai coerent si mai consecvent pe toate canalele de promovare, cu atat vei obtine o identitate a brandului mai puternica. Foloseste mereu acelasi ton, aceeasi „voce” a brandului, aceleasi culori, fonturi pentru toate materialele de marketing. Dezvolta o „voce” a brandului care rezoneaza cu publicul tinta si pastreaz-o ori de cate ori comunici cu publicul tau, cu toti clientii interesati de serviciile tale.

Creeaza o conexiune emotionala cu publicul tinta. Nu vinde doar niste servicii si pachete de serviciil vinde si beneficiile lor emotionale. Foloseste toate cunostintele de marketing pe care le detii ca sa explici cum ajuta pachetele si planurile tale, ofertele familiile indoliate. Include povesti in campaniile de marketing daca vrei sa ai cat mai multi clienti care apeleaza la tine, la serviciile tale funerare.

Cauta sa iti diferentiezi serviciile oferite. Cu ajutorul instrumentelor de marketing moderne afli usor ce ai in plus fata de concurenta, gandesti mai usor servicii unice si produse, pachete de servicii, optiuni personalizate. Gandeste-te mereu si la costurile suportate de familiile indoliate si include in serviciile tale si optiuni pentru a reduce aceste costuri cat mai mult si a oferi in continuare servicii de cea mai buna calitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.