Cum sa ai o atmosfera perfecta la birouri pentru productivitate mai buna si succes in afaceri?

Atmosfera de la birou si din business este cea care va dicta si productivitatea si succesul afacerii tale.

Atmosfera de la birou este cea care spune multe si despre afacere, dar si despre viitorul angajatilor si al businessului tau. Un mediu de lucru placut, in care toata lumea se simte bine nu va face decat sa ajute compania si sa iti ofere tie, patronul, o modalitate foarte simpla de a retine oamenii buni si de a incuraja mereu venirea altora si mai buni pentru eficienta maxima zi de zi indiferent de ce ai de facut. Cu cat esti mai atent la atmosfera de la birouri si incerci sa o faci sa fie cat mai placuta si mai echilibrata, cu atat vei ajunge mai repede la succes…

De foarte multe ori te gandesti la prime si la mariri de salarii, la design interior si la birouri noi, la scaune noi pentru angajati si tot nu e suficient. De ce? Pentru ca mai mult ca oricand pentru orice angajat va conta in primul rand atmosfera de la birou si abia apoi restul. E foarte simplu sa ai o atmosfera perfecta la birou daca tii cont de cateva tactici interesante propuse de oameni de afaceri cu experienta.

Stabileste reguli, obiective si asteptari. Ai nevoie de angajati motivati ca sa ai succes in afaceri si sa mentii o atmosfera placuta si productiva la birou. De aceea vei stabili obiective si te vei tine de ele, vei stabili asteptari si vei sublinia ce va trebui sa vezi la angajati, ce fel de actiuni si ce fel de comportamente. Regulile pentru angajati sunt iarasi foarte importante daca vrei un mediu de lucru si o atmosfera in care toata lumea sa se simta bine si sa isi doreasca sa lucreze. Nu trebuie sa fie reguli dure, doar reguli normale care sa ii ajute pe angajati sa colaboreze si sa inteleaga ce iti doresti de la ei. Poti sa schimbi reguli sau obiective pe parcurs, asteptarile si sa le comunici mereu angajatilor daca vrei sa mentii aceasta atmosfera placuta la lucru. Dar nu veni cu schimbari dramatice prea des pentru ca vei obtine fix opusul la ce ti-ai propus.

Gandeste un proces coerent si placut de integrare a angajatilor in cultura afacerii tale si in companie. Pentru fiecare angajat nou va fi nevoie de un proces destul de lent de cunoastere a colegilor si a superiorilor, a afacerii. Dar nu prea lent. Totul se va intampla pana la urma in ritmul lor, tu esti obligat sa te asiguri ca vor cunoaste la finalul perioadei de acomodare tot ce tine de procesele din afacerea ta, de clienti si de cultura interna a companiei tale, ca adaptarea a fost una cat mai buna. Asa le arati angajatilor ca iti pasa de ei si ca ai de fiecare data cele mai bune intentii, te gandesti la nevoile lor si la modul in care se vor putea adapta din mers la tot ce se intampla in firma ta.

Fii deschis la diversitate. Daca si tu te afli printre patronii care au afaceri ce au cunoscut si succesul international stii cu siguranta ca ai clienti, angajati, cumparatori diferiti, din diferite culturi si tari. In compania ta toata lumea trebuie sa se simta bine, sa simta ca apartine companiei indiferent de limba, de culoarea pielii, de regiunea din care vin angajatii. Daca ai mai multi angajati din culturi diferite vei putea evolua, te vei folosi de experienta lor diferita si de viziunea lor diferita ca sa ajungi sa iti atingi toate obiectivele dorite. Accepta ideile si propunerile acestor angajati, arata ca vrei si iti doresti sa ai in afacerea ta un mediu de lucru placut pentru toata lumea si o atmosfera perfecta pentru succes si pentru productivitate.

Cere si ofera feedback de calitate. Daca urmaresti sa ai o atmosfera placuta la locul de munca este foarte important sa comunici eficient cu angajatii. Nu te rezuma doar la a da ordine angajatilor, invata sa oferi si sa ceri si feedback sincer. Prin feedback afli ce se poate imbunatati, le spui angajatilor ce fac bine si ce nu si productivitatea si succesul afacerii tale vor fi cu siguranta mult imbunatatite. 75% din angajatii care primesc feedback vor avea rezultate mult mai bune, asa ca merita sa oferi feedback de fiecare data cand poti ca sa ai o imagine clara despre ce se intampla in compania ta. Plus ca vei avea un management mai bun in afacerea ta si iti vei imbunatati modul in care iti gestionezi afacerea.

Invata sa comunici deschis in orice fel de scenariu. Comunicarea directa, deschisa este cheia succesului in orice afacere. Conflictele si neintelegerile vor aparea mereu, doar angajatii sunt cei care pot sa mentina o atmosfera placuta la locul de munca prin comunicare deschisa. Incearca sa gasesti o strategie de comunicare intre tine si angajati si intre angajati pentru a evita conflictul, gandeste un management foarte eficient al conflictului, accepta schimbul de idei si colaborarea in echipa indiferent de obiectivele de atins. E cea mai buna metoda prin care poti sa arati angajatilor ca tii la ei si ca ii apreciezi, incuranjand oricand o comunicare deschisa.

Fii mereu pentru invatare si dezvoltare. Vrei sa ai un business de succes, trebuie sa accepti ca dezvoltarea e un proces continuu bazat pe invatare. Iti actualizezi si toate obiectivele, e ceva efort din partea ta, dar rezultatele se vor vedea imediat. Implementeaza programe de invatare si de dezvoltare pentru angajati ca sa ii ajuti sa evolueze si sa fie si mai buni la ceea ce fac si vor face. Investind in angajatii tai si in abilitatile lor investesti si in afacere si vei ajunge sa te bucuri si de venituri mai bine si de succesul mult dorit pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.